Είναι υποχρεωτικό να συμπληρώσω όλα τα πεδία;

Πώς μπορώ να λάβω πιο ακριβή αποτελέσματα;

Τι αποτελέσματα λαμβάνω εάν καταγράψω τη χρήση που μου προσφέρει το διαφημιζόμενο προϊόν και όχι αυτήν που πραγματικά αξιοποιώ (πραγματική χρήση);

Η εγγραφή στην εφαρμογή είναι υποχρεωτική;

Γιατί τα αποτελέσματα που λαμβάνω για κάποια προϊόντα διαφοροποιούνται από τις τιμές που μου έδωσε εκπρόσωπος της εταιρείας σε προσωπική επικοινωνία;

Γιατί, ενώ επέλεξα την υπηρεσία συνδρομητικής τηλεόρασης, δεν μπόρεσα να συγκρίνω σχετικά προϊόντα;

Τι άλλο θα πρέπει να προσέξω;

 

Είναι υποχρεωτικό να συμπληρώσω όλα τα πεδία;

Πρέπει να επιλέξετε τουλάχιστον μία υπηρεσία (π.χ. σταθερή τηλεφωνία) και να εισάγετε τουλάχιστον μία αριθμητική πληροφορία όσον αφορά τη συγκεκριμένη υπηρεσία. Έχετε όμως τη δυνατότητα να εισάγετε επιλεκτικά περισσότερες από 50 κατηγορίες πληροφοριών.
Τα αποτελέσματα σύγκρισης εξαρτώνται πλήρως από το πόσα στοιχεία χρήσης μπορείτε να εισάγετε στην εφαρμογή. Για πιο ακριβή αποτελέσματα, είναι σημαντικό να συμπληρώσετε όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη χρήση μίας υπηρεσίας.
 

Παράδειγμα:

Αν επιθυμείτε να συγκρίνετε προϊόντα κινητής τηλεφωνίας, είναι πιθανόν να λάβετε διαφορετικά αποτελέσματα αν καταχωρίσετε 1500 λεπτά, χωρίς περαιτέρω ανάλυση, από το αν καταχωρίσετε 1500 λεπτά, προσδιορίζοντας ότι τα 1000 είναι σε σταθερά και τα 500 σε κινητά.

 

Η μέθοδος σύγκρισης αξιοποιεί πληροφορίες που διαθέτει η ΕΕΤΤ. Για παράδειγμα, αν κάποιος χρήστης δηλώσει ότι χρειάζεται 1000 λεπτά ομιλίας ανά μήνα από το σταθερό τηλέφωνο του, χωρίς κάποια άλλη πληροφορία, τότε το σύστημα αξιοποιεί την πληροφόρηση που έχει η ΕΕΤΤ για το που κατευθύνονται κατά μέσο όρο, αυτά τα 1000 λεπτά ομιλίας, δηλαδή πόσα από αυτά αφορούν κλήσεις σε σταθερά, κλήσεις σε κινητά, κλήσεις στο εξωτερικό κ.λπ. Φυσικά, ο μέσος όρος είναι ένα στατιστικό μέγεθος και μπορεί να μην εκφράζει τον κάθε χρήστη του συστήματος. Για αυτό προτείνεται ο κάθε χρήστης να συμπληρώνει όλα τα πεδία που τον αφορούν.



Πώς μπορώ να λάβω πιο ακριβή αποτελέσματα;

Για να λάβετε πιο ακριβή αποτελέσματα, προτείνεται να συμπληρώσετε όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες (βλέπε και ερώτηση 1).
Πριν προβείτε όμως στη διαδικασία εισαγωγής πληροφοριών, είναι σημαντικό να ανατρέξετε στους αναλυτικούς λογαριασμούς σας και να καταγράψετε την πραγματική μηνιαία χρήση τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών που πραγματοποιείτε και όχι αυτή που σας προσφέρει το διαφημιζόμενο πακέτο. Αν δεν έχετε στη διάθεσή σας αναλυτικό λογαριασμό (π.χ. καρτοκινητή), αξιοποιήστε κάποια από τις διαθέσιμες εφαρμογές ή άλλη εμπειρική μέθοδο. Επίσης, μπορείτε να συμπληρώσετε ένα αρχείο που παρέχει το σύστημα στους εγγεγραμμένους χρήστες, να το «κατεβάσετε» και να δείτε τα αποτελέσματα.
 

Τι αποτελέσματα λαμβάνω εάν καταγράψω τη χρήση που μου προσφέρει το διαφημιζόμενο προϊόν και όχι αυτήν που πραγματικά αξιοποιώ (πραγματική χρήση);

 
Εάν καταγράψετε τα διαφημιζόμενα λεπτά ομιλίας που περιλαμβάνει ένα πρόγραμμα, στα αποτελέσματα φαίνεται ότι θα επιβαρυνθείτε αρκετά περισσότερο από το διαφημιζόμενο πάγιο του. Αυτό εμφανίζεται στις περιπτώσεις που το διαφημιζόμενο πρόγραμμα έχει ελάχιστη διάρκεια χρέωσης διαφορετική από το ένα δευτερόλεπτο.
 

Παράδειγμα 1:

Αν ένα πρόγραμμα περιλαμβάνει 1500 λεπτά ομιλίας με ελάχιστο χρόνο χρέωσης τα 2 λεπτά και οι κλήσεις που πραγματοποιείτε διαρκούν περίπου 1 λεπτό, τότε οι πρώτες 750 κλήσεις σας θα καταναλώσουν τα 1500 λεπτά ομιλίας. Όλες οι υπόλοιπες κλήσεις σας θα τιμολογηθούν με βάση τον ισχύοντα τιμοκατάλογο. Φυσικά, στην πραγματικότητα εάν δεν πραγματοποιείτε περισσότερες από 750 κλήσεις μέσης διάρκειας 1 λεπτού δεν πρόκειται να δείτε στο λογαριασμό σας την καταγεγραμμένη διαφορά, παρά μόνο στις περιπτώσεις που υπερβήκατε τη χρήση.
 

Παράδειγμα 2:

Βλέπετε στα αποτελέσματα ότι το πρόγραμμα που ήδη έχετε τιμολογείται ακριβότερα ή οικονομικότερα από το ποσό που πληρώνετε κάθε μήνα. Εάν τιμολογείται πιο ακριβά, τότε είναι πολύ πιθανό να έχετε καταχωρίσει στην εφαρμογή τα διαφημιζόμενα λεπτά ομιλίας αλλά στην πραγματικότητα να αξιοποιείτε λιγότερα λεπτά. Εάν τιμολογείται οικονομικότερα, τότε είναι πολύ πιθανό να έχετε καταχωρίσει στην εφαρμογή τα διαφημιζόμενα λεπτά ομιλίας, αλλά στην πραγματικότητα να καταναλώνετε περισσότερα.

 

Η εγγραφή στην εφαρμογή είναι υποχρεωτική;

H εγγραφή στην εφαρμογή δεν είναι υποχρεωτική για τους απλούς χρήστες. Σας δίνει όμως τη δυνατότητα να δημιουργήσετε έως 3 διαφορετικά προφίλ χρήσης. Με κάθε προφίλ χρήσης που δημιουργείτε, μπορείτε να προετοιμάσετε ένα σενάριο μηνιαίας χρήσης τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών (π.χ. πόσα λεπτά ομιλίας από το σταθερό ή το κινητό προς προορισμούς σταθερής ή κινητής, πόσα SMS, αν επιθυμείτε σταθερή ή κινητή ευρυζωνική πρόσβαση κ.λπ). Εάν έχετε δημιουργήσει προφίλ χρήσης, σε κάθε μελλοντική είσοδό σας στο Pricescope βλέπετε επικαιροποιημένα στοιχεία που σας αφορούν (π.χ. νέα προγράμματα, αλλαγές στα χαρακτηριστικά των υφιστάμενων προγραμμάτων κ.λπ), ανάλογα με το προφίλ που επιλέγετε. Σημείωση: Η ΕΕΤΤ δύναται να αξιοποιήσει για στατιστικούς λόγους τα προφίλ χρήσης των εγγεγραμμένων χρηστών.
H εγγραφή στην εφαρμογή είναι προϋπόθεση για κάθε τρίτο φορέα που επιθυμεί να εξάγει δημόσια δεδομένα από το Σύστημα. Για τον σκοπό αυτό πρέπει να προχωρήσει σε ηλεκτρονική δημιουργία λογαριασμού ως τρίτος φορέας.
 
 

Γιατί τα αποτελέσματα που λαμβάνω για κάποια προϊόντα διαφοροποιούνται από τις τιμές που μου έδωσε εκπρόσωπος της εταιρείας σε προσωπική επικοινωνία;

To Pricescope βασίζεται στους επίσημους τιμοκαταλόγους των εταιρειών και δε λαμβάνει υπόψη εξατομικευμένες προσφορές, όπως για παράδειγμα ειδική έκπτωση, παροχή τηλεφωνικής συσκευής κ.ά.
 

Γιατί, ενώ επέλεξα την υπηρεσία συνδρομητικής τηλεόρασης, δεν μπόρεσα να συγκρίνω σχετικά προϊόντα;

Το Pricescope δεν προβαίνει σε συγκριτική αξιολόγηση της υπηρεσίας συνδρομητικής τηλεόρασης, αλλά παραθέτει τα αντίστοιχα προγράμματα κάθε εταιρείας.
 

Τι άλλο θα πρέπει να προσέξω;

Αν επιλέξετε «Λεπτομέρειες» σε κάθε πρόγραμμα θα δείτε αναλυτικά τα χαρακτηριστικά του, τα προγράμματα που μπορεί να συνδεθεί και τα προγράμματα που συνδέθηκε για να δώσει το συγκεκριμένο αποτέλεσμα.
Τα προγράμματα κινητής συμβολαίου δεν εμφανίζονται με την τιμή καταλόγου γιατί στα αποτελέσματα έχει ενσωματωθεί το τέλος συνδρομητών κινητής. Όσες περισσότερες κλήσεις εκτιμάται ότι πραγματοποιούνται με διάρκεια μικρότερης της ελάχιστης διάρκειας χρέωσης, τόσο πιο ακριβά θα τιμολογείται το πρόγραμμα. Εάν εσείς δεν καταγράψετε τη μέση διάρκεια κλήσης, τότε το σύστημα την υποθέτει στην περιοχή των 2 λεπτών.